joi, ianuarie 29, 2015

Top 10 2014 - Cinefilul anonim.

Posted by Horia on joi, ianuarie 29, 2015 in , | No comments


The Bad Ones :

X-Men Days of Future Past (eu fiind un mare fan al seriei animate, am fost plictisit si enervat de aproape fiecare film din seria X-Men),
Dawn of the planet of the apes ( tot nu pot sa-mi dau seama cum de a fost impresionata atata lume de acest film ),
Two Days, One Night ( nu cred ca am vazut un film mai inutil anul acesta ),
A long way down 
Wish I was Here 
Winter's Tale  
Godzilla ( cel mai prost film al anului! )
Alt Love Building 
Mea Culpa 
The Angriest Man in Brooklyn 
The Expendables 3 
Captain America : The Winter Soldier


Dezamagiri 

Guardians of the Galaxy ( cel mai bun film Marvel, dar totusi, nu e suficient )
Boyhood ( nu este chiar rau, dar la cate laude a primit de la critici mari, speram sa primesc ceva mai mult de la el )
Exodus : Gods and Kings,  
Gone Girl ( il iubesc pe David Fincher, dar pe langa atmosfera pe care a creat-o in acest film, nu cred ca mi-a mai placut altceva la el ).
American Sniper ( come on, Eastwood )




The Cool Gang  

The Drop ( James Gandolfini, impreuna cu Tom Hardy, nici ca nu se putea ceva mai tare )
Sin City 2 ( guilty pleasure, n-am mai simtit de mult o bucurie atat de mare urmarind un film anul acesta )
The Amazing Spider-Man 2 ( iubesc fiecare film cu Spider-Man, dar acesta este preferatul meu )
That Awkward Moment ( am ras si m-am distrat, nu mai conteaza altceva. )
Son of a Gun 
Need For Speed ( cred ca a fost mai reusit decat jumate din filmele Fast and Furios )
Robocop ( acest film mai avea putin si intra in top 10 pentru mine, as indrazni sa zic ca e chiar mai bun decat originalul )
Edge Of Tomorrow ( oh, da )
The Purge : Anarchy ( super film de actiune )
Neighbors ( foarte amuzant, a doua cea mai buna comedie din 2014 )
Let's Be Cops ( a treia cea mai buna comedie din din 2014 )
Lucy 
Nighcrawler 
Pride 
The Theory of Everything 
Fury

Cele mai bune interpretari 

Gerard Depardieu - Welcome to New York
Julianne Moore - Maps to the Stars, Still Alice ( e extraordinara in amble filme, dar mi-a placut mai mult in filmul Maps to the Stars )
Eddie Redmayne - The Theory of Everything
Jake Gyllenhaal - Nightcrawler
Robert Downey Jr. - The Judge ( in sfarsit un rol in care nu este penibil, vezi Iron Man )
Matthew McConaughey - Interstellar
Shia LaBeouf - Fury
Michael Fassbender - Frank
Philip Seymour Hoffman - A Most Wanted Man
Michael Keaton - Birdman
Edward Norton - Birdman
Emma Stone - Birdman
J.K. Simmons - Whiplash


Top 10 - 2014 

10. The Imitation Game
9. Maps to the Stars
8. Whiplash
7. Welcome to New York
6. Noah
5. Foxcatcher
4. The Rover
3. Interstellar
2. The Tribe
1. Birdman                      


mentiuni : A Most Wanted Man, The Judge, Grace de Monaco,  Frank, The Interview ( mentiunile sunt filme care din pacate n-au reusit sa intre in top nostru, dar care ne-au placut extrem de mult ).


                                      

                       
                     






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu