vineri, februarie 06, 2015

St. Vincent

Posted by Mr.Rager on vineri, februarie 06, 2015 in , , , | No comments
   "A saint is a human being we celebrate for the sacrifices they make, for their commitment to making the world a better place." 


   St. Vincent, film recompensat cu doua nominalizari la "Globurile de Aur", a reusit sa ma emotioneze teribil. Clar ma asteptam ca acest film sa imi placa foarte mult insa in niciun caz nu atat de entuziasmat de vizionarea acestui film. Nu imi gasesc cuvintele potrivite pentru a descrie exact ce am simtit vizionand acest film, emotia traita si uriasa bucurie pe care am simtit-o in cele 100 de minute. De fapt aceasta bucurie persista si la mult timp de la vizionarea filmului. Cu siguranta vizionarea acestuia a fost o decizie extrem de inspirata.


   Foarte impresionat am ramas de povestea filmului care m-a uimit din foarte multe puncte de vedere. Mi-au placut la nebunie momentele amuzante la care am ras copios insa desigur am apreciat si momentele mai sensibile, mai intense. Pentru ca sunt momente in care filmul lasa deoparte starea relaxanta pentru a deveni  mult mai serios. Prima parte a filmului este cea linistita iar in aceste minute filmul este foarte haios si nici nu realizezi cat de repede trec aceste minute. Buna dispozitie de care acest film da dovada este uimitoare si traiesti acest momente cu un zambet larg pe fata. Situatia se schimba usor si treptat filmul devine putin mai sobru si mult mai emotiv. Am apreciat desigur aceasta tranzitie iar finalul filmului mi s-a parut unul impresionant si puternic din punct de vedere emotional.
   Povestea filmului este o adevarata lectie despre prietenie,despre caracterul omenesc si ce se ascunde cu adevarat in sufletul unei persoane. De asemenea filmul este o adevarata lectie de viata despre altruism si ma bucur enorm ca pot spune ca am invatat ceva de la acest film. Povestea filmului este una excelenta si datorita faptului ca este sustinuta de niste personaje excelent conturate si pline de personalitate. Persoanjele principale ale filmului sunt foarte interesante si cred ca este imposibil sa nu acorzi simpatie sau afectiune cel putin unuia dintre aceste personaje. Desigur cel mai mult iese in evidenta "Vin" , personaj impecabil interpretat de catre Bill Murray, insa si celelalte personaje au capacitatea sa mentina povestea intereseanta in lipsa personajului putin mai devreme mentionat. Acting-ul excelent este decisiv in sustinerea acestor personaje si mi-a placut la nebunie fiecare actor implicat in acest film. M-a surprins enorm copilul (Jaeden Lieberher) care mi s-a parut super simpatic insa de asemenea am apreciat si versatilitatea de care Naomi Watts a dat dovada din plin.


   Regia filmului ii revine practic unui debutant pentru ca regizorul a realizat pana la St.Vincent doar cateva scurtmetraje si un singur film pe care cu siguranta nimeni nu l-a vazaut. Cu toate astea, Theodore Melfi a reusit o treaba extroardinara in realizarea acestui film si trebui apreciat din plin pentru munca depusa in spatele camerei cat si pentru realizarea script-ului. Regia oferita de acesta a reusit din plin sa imprime filmului caldura, emotie si sa nu fie in nici cel mai mic moment enervant sau plictisitor. Vizual filmul arata foarte bine iar unele cadre surprinse de catre acesta au fost foarte expresive. Clar regia filmlui este una foarte ok si Theodore Melfi merita recunostinta totala pentru ceea ce a reusit cu acest film. La prima vedere faptul ca poate fi considerat un "debutant" ar putea reprezenta un impediment insa acest lucru iese total din discutie.
   Foarte inspirata mi s-a parut si coloana sonora care in primul rand m-a surprins placut datorita faptului ca aceasta contine o melodie foarte frumoasa a celor de la The National. Ma bucur de fiecare data cand in filmele vizionate regasesc muzica pe care o apreciez enorm iar acest lucru imi da un sentiment fantastic care ma face sa cred ca am niste gusturi muzicale deosebite. De remarcat genericul de final care este unul foarte original si care-l surprinde pe Bill Murray intr-un moment muzical foarte amuzant.


   De ceva timp imi doream sa ii acord acestui film vizionarea bine meritata insa asteptam momentul cel mai inspirat pentru a se intampla acest lucru. Astfel intr-o dupa-amiaza linistita si lipsita de orice griji, faptul ca am vazut St. Vincent a fost un lucru absolut minunat. Am trait aceasta vizionare cu un entuziasm fantastic si ma bucur nespus ca am ocazia sa scriu aceste cuvinte minunte. Recomand cu multa incredere St.Vincent si sunt sigur ca nu veti fi dezamagit de acesta. Din partea mea filmul primeste cu multa recunostinta excelenta nota 9.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu