luni, februarie 09, 2015

Two Night Stand

Posted by Mr.Rager on luni, februarie 09, 2015 in , , | 2 comments

  
 Dupa ce iarna dadea semne ca se va retrage, se pare ca aceasta s-a intors pentru putin timp doar pentru a aduce din nou albul peste tot ce ne inconjoara. Dimineata zilei de sambata mi-a starnit foarte mult entuziasmul cand am aruncat o privire pe fereastra si am simtit o mica bucurie cand am observat zapada. O zi de sambata foarte linistita in care am decis ca vizionarea filmului Two Night Stand este cea mai inspirata alegere datorita similitudinilor dintre povestea prezentata
si ziua mea de week-end. Astfel pot spune ca am avut parte de o dupa-amiaza foarte relaxanta in care acesta pelicula m-a amuzat si relaxat foarte mult iar cele 80 de minute petrecute in fata micului ecran au trecut cu o viteza uimitoare.
   


   Two Night Stand dispune de o poveste destul de frumoasa si in unele momente foarte amuzanta . De asemenea sunt minute in care situatia este mai linistita si spre final mai emotionanta desigur. In mare parte actiunea este una statica insa acest lucru nu poate fi considerat un impediment. Nu cred ca acest film plictiseste iar dialogul direct dintre cele doua personaje centrale este cel care mentine interesul spectatorului. Sunt glume bune si replici directe intre cele doua personaje iar situatia stanjenitoare a acestora este amuzanta intr-o mare masura.
   Cele doua personaje sunt interpretate de Miles Teller si Analeigh Tipton iar acest lucru nu m-a dernajat dar nici entuziasmat foarte mult. Inca nu pot spune ca il apreciez pe Teller iar pe Analeigh Tipton nici nu o cunosc din pacate. Este prima data cand o remarc pe aceasta si nu am cunostinta daca am mai vazut-o pe aceasta intr-un film pana in acest moment. Intre cei doi actorii exista o chimie minima si nu pot spune ca au fost cele mai inspirate alegeri insa in nici un caz nu cred ca acestia au fost enervanti sau slabi din punct de vedere al interpretariilor.
   Regia ii apartine lui Max Nichols care odata cu realizarea acestui proiect se afla la prima experienta din postura de regizor. Reusita acestuia a fost una comuna si nu iese cu nimic in evidenta dar nici rea nu poate fi catalogata. Nu ma aseptam oricum la ceva special din punct de vedere vizual insa macar trebuie apreciat faptul ca Two Night Stands are un ritm bun si dispune de foarte multa buna dispozitie.
   Personal cel mai important aspect care m-a facut sa vad acest film a fost prezenta lui Scott Mescudi in distributie. Chiar daca acesta are doar cateva scurte aparitii, am apreciat din plin aceste momente si mereu sunt entuziasmat cand pot sa il vad pe acesta intr-un proiect cinematografic. Mescudi (Kid Cudi) este artistul meu preferat si ii apreciez muzica extraordinar de mult si ma bucur nespus de fiecare data cand am ocazia sa il pot regasi pe acesta si in calitate de actor, Aceste filme imi doresc sa le vad indiferent de ce.


 In momentul in care scriu acest cuvinte deja soarele zambeste larg iar zapada usor usor se va topii. Pe mine frigul de afara si zapada destul de mare mi-a oferit in mare parte o zi foarte linistita petrecuta in casa. Astfel pot spune ca Two Night Stand este o comedie romantica decenta, putin previzibila dar care nu poate fi considerata inutila sau enervanta in nici un caz. Un film destul de simpatic care mi-a oferit putin timp foarte relaxant si ma bucur ca am gasit momentul perfect pentru a-l vedea. Two Night Stand din partea mea si-a meritat din plin putinul timp investit si eu ii acord o nota foarte decenta. Cred ca nota 6 este perfect meritata si in nici un caz aceasta nu este o nota mica care sa iti distraga atentia. Merita din plin sa arunci o privire alaturi de persoana iubita sau de cineva special, 

2 comentarii:

  1. Blogul tau arata f. bine iar articolele sunt utile si interesante. Din pacate scrii cam rar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Blogul tau arata f. bine iar articolele sunt utile si interesante. Din pacate scrii cam rar.

    RăspundețiȘtergere